Musik videon på youtube!!

HejHej!!
Det var ett tag sen jag skrev här.. 
Det har bara inte blivit av att jag har skrivit här.. Har haft annat för mig.. 
I alla fall så ville jag bara säga det att jag lägger ut musik videon på youtube. 
och jag skulle bli så glad om flera kan gå dit och kolla på dom och skriva en kommentar vad ni tycker om det... 
Jag har lagt ut 8 videon, inte mkt.. men det kommer mera. 
På youtube heter jag: Thiza94.-. Så besök gärna den!

Jag har bland annat lagt ut Kelly Clarksons nya låt: My life would suck without you.. 
Den är svin bra den låten.. 

Ha det bra 
Puss och Kram 
Hanna


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej hej!

Jag älskar kellys nya låt också, den är bara så bra!

Jag köpte hela hennes skiva men ingen annan av låtarna är lika bra som den =D



Kram kram <3

2009-04-06 @ 15:15:45
Postat av: Hanna

Ja, visst e den bara för bra! :)

kram <3

2009-12-26 @ 00:10:33
URL: http://hannajosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0