Heeejsan

Heeej..
Mitt namn är Hanna och jag bor i ett landskap som heter Småland..
Jag har bott sen jag var en bebis här i en liten by som heter Älmhult, jag trivs hur bra som helst här... Men det är bara för jag har vänner och allt.. Men min dröm att få bo i USA och det är rätt så stor skillnad om man ska bo i en storstad.. Men det är alltså min dröm och man själv är uppvuxen i en storstad tycker man inte det är så konstigt att bo i en storstad, då kanske man tycker att en liten by som Älmhult är konstigt...
Jo nog med det.. Jag är 14 år och på denna fantastiska sida ska jag skriva om allt möjligt från mode, kändisar och mina intressen och såklart om ni har något tips /ide vad jag kan ha mer så går det bra att skriva till mig,..
Ha det gött
//Hanna <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0