Emma Watson är Chanels ansikte!

Det är direkt ingen nyhet att hon är Chanels ansikte men jag skriver det ändå för dom som inte visste detm och för att ha något att skriva om. I alla fall så ska hon från och med 2008 (detta året då) och två år till, alltså till 2010 vara chanels ansikte. Det sägs att kontraktet hon skrev på var värd över 3 miljoner pund det är ungefär 36 miljoner kronor. Fatta vad mycket pengar. Skulle bli hur glad som helst om jag fick så mycket, haha : ) I alla fall.. I krontraktet så ska han marknadsföra parfymen Coco Mademoiselle.
Emma tar över efter skådelspelerskan Keria Knightley som har varit Chanels ansikte sen 2006.


vad tycker ni?? tycker ni att hon passar som att vara chanels nya ansikte eller??

Jag själv tycker hon passar jätte bra. Hon är bara såååå söt. Jag älskar henne <3




Här är några av chanels klänningar som Emma har haft på sig:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0