Emma Watson + Alex Pettyfer = Passar tillsammans??

Hej!!

Är det någon mer än jag som tycker att Harry Potter stjärnan Emma Watson och Stormbreaker stjärnan Alex Pettyfer ska vara tillsammans. Jag tycker dom är jätte söta tillsammans och passar värkligen. Skulle jätte gärna vilja att dom två blir tillsammans men Alex är inte lika söt nu som han var när han spelade i Strombreaker och om han skulle vara lika söt nu som då så skulle dom vara perfekta för varandra typ. Jag har sett massa klipp på youtube innan men nu så finns inte hon som gjorde klippen längre, sidan har typ lags ner av något stjäl. Men hon som hade den sidan gjorde jätte bra videos med Alex och Emma och hon typ blandade scener från Stormbreaker, Harry Potter och Ballet shoes och gjorde så det blev typ som en film. Som om Emma var med i stormbreaker och tvärt om typ. Att Alex var med i Harry Potter och så. Ni fattar hoppas jag. I alla fall dom klippen gillade jag jätte mycket men nu kan jag inte se dom längre. Gillar inte det. : (





                                                                                                                
 
                                                        
                                                 Passar dom?
                                                Vad tycker du??

Kommentarer
Postat av: linnea

herrregud vad söt/snygg alex är!

2008-08-11 @ 19:25:22
URL: http://pettison.blogg.se/
Postat av: Hanna

ja visst är han <33

2008-08-11 @ 20:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0